maandag 11 februari 2013

Zin en onzin van email marketing


In het vorige artikel deed ik het online marketingsysteem van website, blog en social media uit de doeken. Welke rol speelt email marketing dan in dat geheel? In dit artikel vertel ik je hoe je waarde creëert met een email lijst. En ook wat je vooral niet moet doen.

De zin van email marketing

Mensen die zich hebben aangemeld voor jouw maillijst zijn geïnteresseerd in jouw aanbod. Dat is in het kort precies de reden dat je met email marketing moet beginnen! Ik heb er zelf lang tegenaan zitten hikken. ‘Iedereen krijgt al zoveel mail, wie zit er nou op mijn mails te wachten, je schuift jezelf zo naar voren en ik blijf liever onopvallend, wat zullen ze er wel niet van denken’: allemaal herkenbare overtuigingen, toch? Ik kan je uit eigen ervaring melden dat je aan deze overtuigingen niets hebt: ruim ze op! Een email lijst is de meest waardevolle lijst van contacten die je kunt hebben.


lees hier het hele artikel: Zin en onzin van email marketing

Geen opmerkingen:

Een reactie posten