dinsdag 5 februari 2013

Wordt 2013 jouw beste jaar ooit?

Wordt 2013 jouw beste jaar ooit?


Die vraag heb ik mezelf gesteld en volmondig beantwoord met ‘JA’. En vervolgens komt dan de vraag op: wat betekent dat en wat moet ik er voor doen? Ik gebruik hiervoor de succesformule van Tony Robbins.

Winterrust

Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar in december doe ik weinig ‘buiten’. Ik ben vooral bezig met de verwerking van het afgelopen jaar, planning van de feestdagen en nadenken over nieuwe plannen voor het volgende jaar. Net als in de natuur: tijdens de winter speelt alles zich onder de grond af. Het lijkt erop alsof alles dood is, maar onder de grond bereidt de natuur de lente al voor.

Wanneer je niet weet waar je heen gaat…

kun je ook niet verdwalen. Een opmerking uit Alice in Wonderland. Voor mijn gevoel is dat precies waar het over gaat: ondernemen is een reis en het is handig en prettig om een doel en een reisplan te hebben. Onderweg uitstapjes maken om onverwachte dingen te bezichtigen: dat hoort erbij en maakt het spannend en leuk.

Reisplan

Het plan dat mij al naar bijzondere bestemmingen heeft geleid is de essentiële succesformule van Tony Robbins uit zijn beroemde boek ‘Je ongekende vermogen’. Al twee jaar gebruik ik deze formule en het heeft me veel opgeleverd. Het heeft me geholpen mijn bedrijf weer op de kaart te zetten.

De essentiële succesformule van Tony Robbins

Voor jou volgt hieronder de samenvatting van die formule: hiermee ben je in staat voor jezelf je doelen en plannen vorm te geven. Dingen te bereiken die je niet voor mogelijk had gehouden. Je moet er even voor gaan zitten maar dan heb je ook wat. Doe er je voordeel mee en maak van 2013 je beste jaar ooit! Ik weet zeker dat het je gaat lukken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten