maandag 11 februari 2013

Een stappenplan voor je eigen merk


De kracht van een merk

Wat voor eieren koop jij? Biologische, vrije uitloop, scharrel, 4-granen? Een ei is een ei toch? Voedingskundig gezien wel. Jaren geleden zag de eierbranche met lede ogen aan dat de prijs van een ei werd bepaald door supermarkten, het aanbod etc. Een ei was een generiek product, het maakte niet uit waar je ze kocht. Slimme pluimveehouders zijn toen begonnen met ‘merkontwikkeling’. Zodat we nu uit wel tien verschillende soorten eieren kunnen kiezen in de supermarkt. Tegen veel hogere prijzen!

 Een merk zorgt voor meer waarde

Dat is wat een merk voor je doet. Je maakt onderscheid, biedt meerwaarde en je prijs wordt minder belangrijk want andere koopoverwegingen zijn bepalend. Wat eieren geldt, geldt ook voor jouw product of dienst. Hieronder vind je de 5 stappen die je op weg helpen naar jouw ‘minimerk’!

 Stappenplan voor je eigen merk:



lees hier verder: Een stappenplan voor je eigen merk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten